Inget foto

Tänke mig att PT skulle "bjuda" på foto från gårdagens träff med Nina. Men här en liten artikel i alla fall. Själv glömde jag i vanlig ordning att fota. Fast den här gången kan jag faktiskt skylla på att högerarmen inte går att höja till det läget.

Vad löjligt det känns att måste ta vänster till hjälp för att få upp högern. Fast nu kan i alla fall min doktor dra sig i svansen med sina vaga antydningar om att det kanske kan vara atros i alla fall - fast inget syns.

Det här är kalkaxel - precis samma elände som konstaterades med röntgen för två år sen.

Vare sig bättre eller sämre kanske - men man vill ju ha namn på eländet. Så jag kan hata! Sen är heter väl eländet i resten av kroppen något annat.

Kommentarer
Postat av: Ann O Nym

Nåja nu ska vi inte vara sån... hata är ett starkt ord och
tänKt vilka rubriker media skulle få "ombudsman
hatar..."

2008-03-03 @ 09:58:59
Postat av: Ylva Strutz

Men hata krämpor kan väl även en ombudman få göra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback