Kalla, Kallur och Keno

Charlotte Kalla, två i Holmenkollen faller oförtjänt i bakgrunden en sån här dag då allting händer. Men Grattis! Och Anders Södergren som kämpat så länge och som nu fick en överlägsen seger i klassiska Holmenkollen. Måste erkänna att jag inte följde det i detalj - men jag tror de bytte skidor och skidstil någonstans under loppet.

Fast har jag drömt? Inte kan man väl våldföra sig på en sån klassiker på sånt sätt?

Och sorgligt - men troligen klokt - om
Kallur. Lika klokt som när jag fattade beslutet att sluta som gruppledare. Förebyggande! SÅ konstigt att jag inte har någon abstinens alls - trots att jag älskade förtroende uppdraget.

NU ska jag se något "halvkriminellt" på TV. Har för övrigt skrivit dessa två sista inlägg utan att ha hittat mina glasögon - kunde skönja några felskriv - hav överseende.

Drömprisen kom inte idag heller - så nu kollar jág Keno!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback