Motsatsen har hänt

Undrar hur man skulle reagera - om bankomaten började spotta tusenlappar. Jag har däremot varit med om motsatsen - att femhundralapparna högst motvilligt kom ut - och i slutänden saknades 3. Dock kunde det spåras att det blivit så så pengarna kom till rätta.

Det gjorde däremot inte de 1000 kronor jag en gång glömde i bankomaten. Förmodligen hade det också kunnat spåras - - vem som kom efter mig och fick bonus. Men det tänkte jag inte på då - då var jag bara förargad på mig själv.

Det är jag nu också. Har fått en födelsedagstårta i present av Kvantum. Men jag glömde så klart lappen hemma.

Och nu tror jag att jag gjort allt som göras skall innan semestern. Utom att koppla om telefonen till Thomas som nu får ta över telefonjouren eftersom Karin blir borta några veckor till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback