Sista resan

Sista resan till stan gjorde jag redan 08.45 vilket innebar att jag kom till ett Smedjan som var stängt. 09.40. Tyckte förstås det var konstigt att jag var ensam att slåss om parkeringsplatserna på Smedjegatan närmast Smedjan.

Allt nog det flöt på med Korsordtidningar, korsordspennor, hårmousse, trälim och vad det nu var.

Förbi till föräldrarna och klistrade en utesopborste och ett nyckelskåp. Ska väl hinna förbi och se om det lyckades innan jag åker.

Sista resan på ett tag blev det väl för
den här också - har som inte fattat att det faktiskt är så mycket snö söderöver.

Kommentarer
Postat av: anke

ha det så jättebra och grattis i förskott! :)

Postat av: Ylva

Tackar - det är lite avreseångest just nu.

2008-03-22 @ 14:57:02
Postat av: Claudia (m)

Ha en trevlig resa Ylva och grattis på födelsedagen i förskott! =)

2008-03-22 @ 18:04:36
URL: http://claudia-k.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Tack Claudia!

2008-03-22 @ 19:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback