Abstinensen drev mig

Konstigt - men skönt att vakna upp i mitt nya hem. Nu kan man inte tala om hem - det är fortfarande ltie tapetserar verkstad och mycket oinplockat. Ett och annat inköp måste göras - inte minst av en snygg byrå så jag åtminstone får mina trosor på plats.

Vet inte vad som drev mig - men tjugo i åtta var jag på jobbet. Trots att jag ska börja först nio. Tänkte mig nog att blogga - men väl här fattar jag inte vad jag ska skriva.

Lite splittrad är jag - i alla fall har jag fått en akuttid hos Jan Erik i morgon 08.40. Han måste nog kolla in min rygg. Slår mig att smärtan och obehaget är samma som när "det" (som vi inte vet vad det är) härjade. Även då hade jag ju sju mödor innan jag kom upp ur sängen.

Nu ska jag fara lite ärenden - typiskt mig att söka mig till bilen när jag känner stress.


F ortfarande ingen dator hemma så det kan bli glest med inläggen ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback