Återhämtning

Alldeles klart håller far på att återhämta sig. Vi gick ut och fikade i cafét för att få se lite folk. Så stor var nu inte tillströmningen men det var betydligt mer liv och rörelse än på avdelning och sal.

På väg ut från lasarettet träffade jag K-Annika. Hon har protesterat mot K:et men hon vet ju inte vad det betyder. Det kan betyda väldigt mycket olika saker - faktiskt. Kära Annika till exempel.

Nu är jag hemma i lägenheten igen - och ska försöka få ihop ett billass innan middagen klockan 16. Dagen blir rätt ineffektiv då den trasas sönder av på och avklädning inför sjukhusbesöken. Och där emellan ska jag klämma in att äta också.

Men krisar det på slutet på har jag en stor kader vänner som erbjudit sina tjänster. Vem vet ni kanske får äta upp era löften. Men än så länge känns det bra att få pula på själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback