Bloggen har flyttat

Hipp - för en timme sen när jag skulle logga in blev jag uppmanad att ställa mig i flyttkön. Som om jag inte hade nog med flytt. Men nu är jag här - och jag märker inte så mycket att det är ett nytt ställe.

Har nu två foton från MITT nya ställe.



Här vid foten av denna gamla björk ska jag bo - mitt fönster i "kammaren" som syns på nedre plan.



Och här en vy från köksfönstret. Så vacker säger min svärdotter att jag inte ska få ha några gardiner. Den gör sig betydligt bättre i verkligheten än fotod genom en ruta på fönstret som här. Man skymtar faktiskt älven.

Nu har det en ny funktion vad avser foton så få se om detta blir något. Första fotot hämtade jag som vanligt - men andra vill den att jag skulle spara på något underligt vis.

Nu är inte många prylar kvar som jag kan flytta själv. Nästa söndag ska lägenheten vara färdig och då ska Jens och Rikard köra de stora tungar prylarna - och då ska jag köra alla böckerna och det fina glasena som jag verkligen är rädd om.

Kommentarer
Postat av: Fredrik Inredning & Mode

har också fyttat min blogg.. men den är som vanligt ler


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback