Dags igen

Middag med ugnsstekta frukost (lunch?) korvar, östgratinerad blomkål och mandelpotatis. Sen tömde jag bilen och är tillbak nu och börjar fylla igen.

Fast jnu är det snart dags igen - för en  tur upp till far - vid 18-tiden. Få se om jag har ork att fortsätta flytta en stund till. Det är ju hockey klockan 22 och före det Körslaget - 20.00. Borde väl vara så provinsiell att jag tittar nu när Brolles kör är i final. Och det dessutom visat sig att det är en Westbrandt med - Emma - som är släkt med Kerstin.

För övrigt har jag just betalat första hyran för mina nya lägenhet. Det blir en kärv månad med dubbla hyror. Å andra sidan ser min hyresvärdinna till att föda både mor och mig. Och i övrigt hinner jag inte göra av med några pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback