Det tackar vi för

Att jag inte behöver identifiera mig när jag går in och kommenterar. Fast nya fotofunktionen ställde till en del - men problemet var nog på min sida. Det är det här med att bilden måste finnas arkiverad för att den ska synas på bloggen när jag kopierat in den. Det tog ett tag innan jag begrep det i förra systemet också.

Kan bara säga att nu måste jag ägna kraft åt hockeyn för vi ligger under med 0-1.

Däremot är jag i överläge när det gäller flyttningen. Nästa söndagkväll stänger jag här på 23:an. Men så stöp jag klockan halvsex också och begrep inte vvarför telefonen pep gång på gång.

Riktigt groggy var jag - men när den pep 19.15 förstod jag att det var läge att åka till föräldrarna - vilket jag gjorde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback