E-E-E-P

Jag rekommenderar:



Det kan låta lite vad som helst "Holiday" men jag lovar Elena är en pärla som gör underverk. Min sträckning från i morse blev dj...... ond efter massagen - men i kväll känner jag att den är på avtagande. Tack Elena - mina varmaste rekommendationer för din massage!



Nästa E (och egentligen dagens huvudperson) är förstås Enar Björkqvist. Ordförande för ÄlvsbyLiberalerna och en människa med stort M. M som i Medmänniska i alla lägen. Och 75-bast för några veckor sen. En kan hoppas att vara lika fräsch som Enar vid pass 75?



Nästa E ska egentligen skrivas utan bindestreck med P:et. Esbjörn till höger och Peter till vänster var våra eminenta grillmästare. Medan vi andra satt på andra våningen i Kyrkstuga nr 40 (tror jag att jag läste) så stod dessa två gentlemän ute i regnet och grillade till oss.

För er som inte vet så är Peter son till Nisse i Piteå - Dahlbäck.

Alltså; rekommendationer för Elena, Enar, Esbjörn och Peter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback