Fyra par!

Brukar "skryta" över att jag behöver 3 par olika typer av glasögon, Nu konstaterar jag att jag har en 4:e typ också. Idag har jag åkt iväg med solglasögon uppskjutna i håret. Därutöver ett par progressiva (som borde suttit i håret), ett par teminalglasögon som har har nu och slutligen läsglasögon modell "statoil". Och de sistnämnda har jag nog 7-8 par av och konstigt nog får jag alltid söka dem ändå.

Har hunnit vara tillbak en sväng till mor och far. Sopsortering. Ingen hemtjänst innan jag åkte halvåtta - men den kom sen. Fast pappa kommer ju att ha hunnit göra minst ett utepass innan de kommer.

På väg in ringde Jens och ville ha hämtning vi flygfiskens bilvård - fixat och vidarebefordrat honom till Radio Norrbotten.

Karin har stucki på fotvård och Thomas är på ingående. Liksom en vithårig äldre - mycket trevlig herre - som ska komma klockan 10. Det gäller att fjäska - han brukar kolla min blogg ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback