Inget särskilt

Inget särskilt har hänt sen senast jag skrev. Fast stopp i golvbrunnen i garaget är väl en händelse. Naturligtvis ingen propplösare kvar - inget hos mor och far heller. Men kusin Kerstin hade.

Och efter lite om och men så lossnade det. Och efter den "förlösningen" och tolvkaffet drog jag till Kvantum och handlade. I städarkläder - men som jag sa till mor jag drar igenom affären på 10 minuter - ingen kommer att märka hur arbetsklädd och solkig jag är.

Kan ni tro - jag har aldrig träffat så många bekanta vid en inhandlingsresa som denna gång.

En utav dom gratulerar jag här på bloggen nu också - Erika Josbrandt 30 år idag. Hurra, hurra, hurra!!!

Efter inhandlingsresan har jag ägnat krafter till betonggolvet i garaget. Gissa hur kul det är och hur svårt det är att få rent ett obehandlat betonggolv.

Nu har jag haft en liten middagspaus och hade så tur att det fanns lite mat framdukat hos mor och far.

Kollat deras Bingolotter - och 2 sverigelotter hade de vunnit - alltid något.

Själv har jag kollat nättidningarna och våra lokala är inte särskilt uppdaterade - eller så har det inte hänt mer än så här.

Nu har jag 1 timme och 45 minuter på mig att göra något. Sen är det hockey. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback