Jösses - ett helt dygn - nästan

Sen jag bloggade. Vem kallade MIG bloggdrottning?

Efter jobbet igår var det inhandling av sättpotatis och 3 säckar blomjord á 50 liter. Själv - alldeles själv. Redan där borde det stannat.

Sen åkte jag hem med detta till fars garage. Till lägenheten och packade bilen med skräp av olika dignitet och tyngd. Och ovanpå det så körde jag då fönsterputs runt om hela huset. Och sorterade och packade in de sista grejorna som stod på bron. Och lastade in dem i "stallet",

Alla utom jag hade fattat hur det skulle gå. Självklart slog ryggskottet till igen. Och sju vilda hästar hade inte fått mig till datorn. Trots att jag både borde ha bloggat och mailat till några.

Har dock ledigt på förmiddagen så jag kunde skjuta på det smärtsamma ögonblicket då jag ska upp ur sängen.

Har hämtat tidningarna på Sunderbyvägen och knatat till föräldrarna och druckit kaffe.

Känner mig inte inspirerad att tycka om något som stod i tidningarna idag - okoncentrerad ska jag nu försöka duscha och få på mig kläder.

Vid lunch ska jag konvertera till Kd:are. Vare sig ordinarie eller ersättare i polisstyrelsen kunde delta - så jag ska tjänstgöra. Annars hade jag faktiskt tänkt hoppa det sammanträdet,

Och i kväll ska jag på grillpartaj i Roknäs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback