Vem kunde tro det om Karl?

Vem kunde tro det om Karl - att han skulle bli den flitigaste bloggaren av Luleåpolitikerna? Han som gjorde ett kort gästspel med bloggande precis över valet. Och sen hälsade godnatt!

För övrigt har jag glömt att berätta att jag sträckte mig i ryggen i morse. Bärande "surströmmingsbordet" som Lotta ska använda när hon tapetserar. Brände till en decimeter under midjan bak på rumpan. I "gångjärnet" så att säga. Inte bra alls!

Men jag har en massagetid på Holiday Spa klockan 12 - så få se om hon kan göra något.

Om ni undrar över "surströmmingsbordet" så heter det så för att det tillverkades hos Bröderna Rutkvist snickerifabrik i Sunderbyn för att tjänstgöra när vi då boende i Bärigården åt surströmming tillsammans på "hallen". Och ibland på jularna fick det också tjänstgöra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback