En sista hälsning

En sista hälsning - inte så gravallvarligt som det låter. Men strax drar jag mot Umeå och kommer inte att skriva mer här förrän torsdagkväll sent.

Hinner i alla fall konstatera att det är fler än jag som reagerade över Gunnar Lassinanttis inlägg i gårdagens Kurir. Med precis samma argument som jag avfärdas han idag av Helena Engqvist. På Kurirens insändarsida - men inte i nätupplagan än.

Hon har inte namnsdag idag - men det har alla som heter Elisabet och Lisbet - med alla de stavningsvarianter dessa namn kan ha,

För övrigt känns "sista hälsning" lite ödesmättat - får hoppas att kustbussen inte hittar på att köra in i någon sandbil som den i Värnamotrakten i går.

Och är jag ändå i dessa trakter kan jag konstatera att det blev 1-1 i familjen Krantz Grönlund - 1-1 mellan Luleå hockey och HV71. Vi knaprar in på de stora pojkarna.

Sen undrar jag hur K-Annika mår? Länge sen sist?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback