Lyckat ryck

Det blev ett lyckat ryck i rocken på doktorn. Ett riktigt bra samtal där kontentan blev att innan mamma skrivs ut ska vi få ett samtal och en ordentlig genomgång av vad som hänt, vad det gjort och hur uppföljningen ska bli.

Fast när det osar hett och man tycker att man har det jäkligast i världen måste man komma ihåg att det är grader i helvetet också. Träffade en bekant som sliter med en tonårsdotters anorexia - sen minst ett år tillbak i tiden.

Efter sjukhusbesöket fanns det skäl att fly Sunderbyn. det luktade vidrigt från tippens kompost. Och dessutom tycker de nog att det är kul att se mig på jobbet.

Tyvärr var jag tvungen att inhibera polisstyrelsemötet. Men jag är ju faktiskt bara ersättare och min ordinarie är där. Men ändå pickar Luther i ryggsäcken och ger lite dåligt samvete. Men föräldrarna klarar sig inte utan mig just nu - och det gör väl polisstyrelsen även om jag vill inbilla mig något annat. Hi.hi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback