Orkar inte bråka - om allt

Så fick jag svar från flygtaxi -


Hej,

Taxin för ikväll har jag avbokat.

Men tyvärr kan jag inte göra något åt resan för i morse, då vi ställt fram

en bil åt Er.

Vi har endast flightbevakning på ankommande flyg. Om man ej kommer med en

flight, måste man själv ringa till oss

För att avboka.

Med vänlig hälsning

Tina Håkansson

bokning & Support

FLYGTAXI Sverige AB

Luntmakargatan 96

113 51 STOCKHOLM

Telefon:

Centralbokning: 020-97 97 97

Fax: +46 8-673 64 50

Växel: +46 8-673 35 00



och mer och mer liknar det kommun/landstingssyndromet. Nog borde de vara rimligt att kunderna informeras på ett enklare sätt än att taxin ska åka runt i onödan. Med uppmaning från Lfv att ge sig ut till flygplatserna för säkerhetsskull var det ju inte läge att avboka taxin i förstone.

Men allt orkar inte ens jag bråka om. 209 kronor kan det väl vara värt att få vara hemma . och så jag skriver så känner jag mig som Askungen som inte fick gå på bal.

Och tror ni för övrigt att det finns något nummer för avbokning på taxibekräftelsen?

Kommentarer
Postat av: Gripen

Hej!

Norge sågade JAS 39 Gripen så nu röstar vi med fötterna.

Vi åker därför inte med flygbolaget Norwegian och så lär vi oss sjunga Norgevisan.

2008-11-24 @ 18:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback