Det "pudlas" lite här och var

Sådan husse sådan hund - nu har också sossarna i Övertorneå svängt - som "storhusse" Sahlin - fast tvärtom. Medan Mona tvingats öppna dörren mot vänster - då stänger sossarna den mot centerns Linda. Trots löften om motsatsen.

Typiskt sossar egentligen - gärna samarbete men på våra villkor.

Själv har jag funderat vem som pillar mig på magen - med smutsiga fingrar? Tre små ljusa toppar å rad har uppvisat svarta spår runt diafragman ( den lilla!). Svaret var inte så spännande alls - "lilla" nyckelknippan vad jag förstår.

Besök hos mor i eftermiddag - som fortsätter att förvåna med sitt tillfrisknande. Personal som inte sett henne på några dagar förvånas stort över framstegen. Fast själv ringde hon ikväll och klagade över att promenaden i korridoren varit tung.

Nu ska jag gå ner och se till far - och sen ska jag ringa några som sökt mig under eftermiddagen. Måste stänga telefonen på hjärtavdelningen och mina vänner (och bekanta) blir orolig när jag har telefonen avstängd. Om de inte anar att jag är hos mor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback