Nedslagen för mindre

Man kan känna sig nedslagen för mindre - att över 3 000 personer vid volvo personvagnar varslas. Ganska naturligt och mänskligt om personalen är i tårar. Som Göran Johansson säger - tänk två som jobbar på volvo och har stora huslån. Inte kul alls.

Känns som om jag behöver den där lantluften som horoskopet talade om. Och tur nog får jag ju den för nu ska jag fara hem och ta med far upp och hälsa på mor. Sen tar jag med honom och Kerstin in till stan - pappa ska på fotvård på Rosenday Spa - en ännu ej utnyttjad julklapp.

Sen återgår jag till jobb och sammanträde med arbetsutskottet kl. 16.45.

För övrigt får vi se om kusin Kerstin är i skick och läge att följa med in på sjukhuset - då måste hon ju stänga av telefonen och hon går ju i väntans tider - förlossningsarbetet har inletts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback