Vadå bonde!

Så dj-a töntigt - så sätter man bonde framför vilket namn som helst och kan dra en hel "matsedel" (hette det så på journalistspråk?) med en massa små fåniga artiklar. Sponsrat av LRF?

Och Nisse han stressar mig med att fråga om jag tiger och samtycker. Jag upprepar bara att jag är säker på att du har helt rätt enligt lagboken - trafikboken - men om du ser skyltarna utan att kunna teoriboken i körskolan så är det inte lätt att tyda. Sunt förnuft råder icke! Men jag återkommer med bildbevis och argumentation.

Ikväll - efter dagen i sjukvården - är jag bara SÅ less. SÅ svärt att sätta fingret på var felet ligger - men mycket fel är det. Hur kan man bara lägga ihop en avdelning och kalla den Rehabilitering och Palliativ vård? Sjukt så det förslår! Dödligt sjuk rehabilitering skulle man kunna säga.

Spännande dock med Annes kommentar om drömtydning. "Partiet kan erövra nya väljare"- vad tusan kan det inte vara jag som gör nya erövringar?

Nä nu ska jag ta en tur i fåtöljen - notera Å - och sov så gott.

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Inte menar du att man har rehab och palliativ vård på en och samma avdelning?? Det kan inte vara så...

2008-10-15 @ 22:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback