Vila middag

Nu måste jag vila middag. Minns inte riktigt när jag bloggade senast men förmiddagen ägnades åt att färdigställa möbeln. Lite uppstädning och blomvård - det senare något som jag inte haft tid med de senaste 30 åren! Tolvkaffe hos far och sen besök på sjukhuset. Där också faster Inga Maj dök upp - aviserad till mig men en överraskning för mor. Skjutsade hem henne till Kolkgatan och därifrån far man inte utan kaffe och dessvärre också med äppelkaka och färsk bulla.

Hem och fixade middag till far - det fick bli risgrynsgröt trots söndag. Och han njöt av den trots att det var av typen "korv".

Nu måste jag hinna vila lite innan telefonsammanträdet klockan 19.30.

Otäckt  med
spekulationerna runt Carolin. Hela tiden "källan" som säger och tycker - och utan att vi vet om "källan" är säker. Jag förstår ju att tidningarna vill skriva - om detta - är det sant så är det ju en stor nyhet. Men jag måste tillstå att jag skulle må bättre av att slippa veta - till dess polisen kan bekräfta eller dementera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback