Abrupt slut

Abrupt slut blev det på mitt polisstyrelsemöte. Hann med en lunch med trevliga borgerliga kompisar. Därefter studiebesök på PKC - Polisens Kontakt Central. Som snart ska bli en av 7 i Sverige. Mycket intressant.

Men sen kollade jag av telefonen och hade ett meddelande från sjukhuset. Men innan syster Kajsa hade kommit fram till att "operationen har gått bra du behöver inte oroa dig - men jag vill att du kontaktar mig på telefonnummer..." hde många fjärilar flugit runt.

Det slutade med att jag fick lov att lämna in - men eftersom jag bara är ersättare och min ordinarie Lars absolut var på plats så sa Luther att det var okej. Kan bara hoppas att en länk i den borgerliga kedjan som inte ännu anlänt när jag kom verkligen dök upp. Men ingen hade lämnat återbud så jag var inte kallad till tjänstgöring.

Nu är jag kallad till tjänstgöring. Måste hinna klippa gräsmattan innan far kommer hem - förhoppningsvis i morgon - för han är svår att hindra från jobb.

Sen ska mor och jag åka p¨å sjukbesök. Mötte för övrigt Roffe i entrén när jag rusade mot 46:an. Vid gott mod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback