Alerta Älvsbyn

Trodde nästan det var rubrik fel - men visst var det så att en Älvsbybo fått medalj för yrkesskicklighet och att Lars Hedberg valts in i PRO styrelsen.

Själv har jag tvättat och plockat undan hela förmiddagen. Det finns fortfarande prylar som inte funnits sin plats i lägenheten. Vantar, reflexer, cykelpumpar, halsdukar, kepsar. Mycket talar för att jag nu på förmiddagen motiverat inköp av sittbänken med förvaringslådor. Med läckra fronter i rotting.

Tolvkaffe hos föräldrarna - i kuvösen. Sällskapet fick sällskap av hösttrötta getingar - inte så populärt då mor är hyperallergisk.

Nu ska jag åka och storhandla till föräldrarna eftersom jag blir borta 3 dagar till veckan.

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Till minne av Max & Saga de oskyldiga barn som förlorade sina liv men för alltid kommer att bli ihågkomna för det GODA som kom ut ur deras allt för korta liv



Upprätta och uppkalla en ny lag efter barnen som bragts om livet i Arboga, lys upp deras minne för alltid som en påminnelse för oss alla om de mänskliga rättigheterna enligt FN: s deklaration som gäller alla lika



Jag åberopar främst artikel 1 som lyder som följer: Alla människor äro födda fria och lika i värde och rättigheter. De äro utrustade med förnuft och samvete och böra handla gentemot varandra i en anda av broderskap



Om vi fortfarande har förnuft och samvete?



2008-09-21 @ 18:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback