Avdelning inte kul alls

Läste tidigare om den här cyklisten som blivit påkörd. Tyvärr var det ganska allvarligt tydligen. Inte kul alls.

Till samma avdelning - inte kul alls - får jag föra denna händelse. En polis som riskerar åtal för misshandel. Misshandel är förstås aldrig kul - och än mindre med en polis inblandad.

Ungefär samtidigt som cyklisten blev påkörd kom jag in till stan. En ovanlig syn på Bodenvägen vid badhuset - två ambulanser som stod stilla  i bredd med varandra och med nosen mot Bodenhållet och blåljusen på. Eftersom jag stod och väntade i svängfilen kändes det lite kymigt - men just som det blev grön pil satte det fart så valet att stanna blev enkelt.


Kul är i alla fall att jag just bringat ordning i bokföringen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback