Avdelning Tungt

Det var tungt att stiga upp på morgonen - trots att jag formellt är ledig idag så måste jag upp vanlig tid. Och eftersom jag inte somnade förrrän efter klockan ett - så var det tungt.

Tungt måste det också vara för Kd att mista
Erika till Stockholm. Någon strategisk planering för framtiden verkar det inte ha hunnit med heller. Coony gör comeback som gruppledare och Birgit dubblerar med både landstingsfullmäktige och kommunfullmäktige. Det kan nog bli tufft för Birgit som ju också har små barn.

I Birgit familj finns det ju dessutom fler som har det tungt - inte kul för maken Tor heller att Luleå åkte på ytterligare en förlust.

Så jag får säga lycka till till samtliga inblandade ovan.

Nu ska jag gå till frukost och inspektera vad föräldrarna pysslat med under min bortavaro. Ska sen skjutsa mor till sjukhuset för ytterligare en ögonundersökning. En tripp till jobbet måste det nog bli i eftermiddag ändå. Jag ska jobba 12 timmar på söndag - därav ledigheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback