Bojkotta Wachtmeisters galleria

Hör ni "blekingar" i allmänhet och Karlskrona bor i synnerhet. Bojkotta Wachtmeisters galleria! Kan förstå att man inte kan släppa in hött och mött som delar ut flygblad och sånt. Politiska partier till exempel kan nog få husera utomhus - men Frälsningsarmén och andra som samlar in pengar till välgörande ändamål ska man inte få behandla så här ostraffat.

För övrigt hörde jag av Thomas att Cecilia Malmström tydligen använt sig av samma stylist som Maud - hade enligt Thomas också en alldeles förfärlig hatt. Fast smaken är ju som baken som bekant.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Våra drottningar - Silvia, Maud och Cecilia - var riktigt stiliga.

Postat av: Anonym

Jag gillar ju hattar - med Maud får vi väl skylla på fotografen att den såg väl stor ut - jag såg ingen av dem live.

Kul att du har tid att titta in på min blogg någon gång - jag är in rätt ofta på din.

2008-09-17 @ 19:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback