BRA - FRA

Här ett bra och konstruktivt inlägg om FRA. Hörde skvaller från fp:s partistyrelse att deras uppfattning helt ligger i linje med detta.

Just det här att den enskilde inte ens skulle få veta att man eventuellt varit avlyssnad kommer jag ihåg att störde mig mest när förslaget var fram förra gången under sossarnas tid. Och hade man blivit felaktigt avlyssnad så skulle man inte heller kunna få något skadestånd. Altlså fritt fram för omdömeslösa - skulle inte kosta något heller.

Nu börjar min arbetsdag lida mot sitt slut. Ska föra far till sjukhuset klockan 13. Denna gång väl planerad inläggning för pacemaker. Dock kan jag fortfarande undra om inte hans anfall av okontaktbarhet ändå hängde samman med medicinens biverkningar. För sen det hade gått ur kroppen så har han inte haft något anfall. Peppar, peppar. Men som läkaren sa så behöver han en pacemaker i vilket fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback