Hur kunde jag?

Hur kunde jag glömma att gratulera Thomas på födelsedagen igår? Fast sanningen är att han i det hänseendet hamnat på förlorar listan. Det är inte första gången jag glömmer. Kan bero på att jag laddar för en massa människor som fyller i oktober. Nä - det var också en dålig bortförklaring.

Men JÄTTESTORT GRATTIS i efterhand. Och det börjar vara SÅ mogen ålder att vi inte avslöjar.

Själv gjorde jag en repa till sjukhuset i eftermiddag för att posta lite brev. Och vad hittade jag väl där? Jo ett antal Kd:are med min adept Birgit i täten. Som också kunde meddela att min son varit där. Sen visade det sig att han och resten av vårt landstingsfolk satt ett par bord bort.

Tittade in till Roffe som hastigast och han kunde meddela att med 75 procentig sannolikhet så skulle han få åka hem på fredag.

Och nu kämpar jag med att kasta ihop lite kläder och annat att dra med till Göteborg.

För övrigt är jag oroad över Stefan som enligt hans egen blogg är
sjukskriven?

Och vet ni vad - nu blir det snart bloggstopp här - flygtaxin kommer 04.50 i morgon bitti och hämtar mig igen på torsdag kväll klockan 22.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback