Ingen drömsituation

Ingen drömsituation att befinna sig i tunnelbanan då det börjar lukta rök. Nu låter det ju som om det inte är så allvarligt tack och lov.

Själv har jag upplevt en dryg halvtimmes stopp på grund av elfel - det räckte gott och kändes inte så kul. En vecka senare drabbades jag av mässling!


Ensam på jobbet men Karin på väg från kalix och hit.

Igår var det 14 år sen Sten dog. För 7 år sen den 1 september var en annan upplevelse. Så idag startar en ny 7 årsperiod - må ju säga att den började bra med den generösa gåvan av bär!


Den här "gåvan" har jag fått i mail från en annan vän: "Centerns FRA-seminarium från i fredags 29 aug sänds i dag måndag 1 sept med start kl. 11.30 i både SVT24 och SVT2 samt även samtidigt via webben." Tyvärr har jag inte möjlighet att se det själv men jag vill gärna dela med mig om någon annan kan och vill. Viktig fråga och svår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback