Ingen reklam på min blogg

Ingen reklam på min blogg - den har jag köpt bort för 500 spänn per år eller vad det nu var. Så nedanstående är faktiskt inte reklam - bara en konsumentupplysning.



Välkommen att inspireras av underbar lantlig inredning i en historisk miljö vid kvarnen i Ale.

Öppettider:

onsdagar 15.00-19.00

torsdagar 15.00-19.00

1.a lördagen i varje månad 12.00-15.00

(med reservation för ändringar) 

Även tidsbokningar.

Telefon: 073-0377845

Min svärdotter som öppnar Kvarnbutik i Ale - tyvärr så föll de vackra bilderna bort liksom kartan att hitta dig. Men jag återkommer väl i ärendet när jag fått tala med någon "datanisse" som kan kopiera med innehållet kvar.. Och första

lördagen i oktober - kan det vara den 4 ska då jag dit. Välkommen att åka med mig.

 





  


Kommentarer
Postat av: svärdotter

Jag öppnar 24/9. Välkommen :)

2008-09-11 @ 18:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback