"Lappade"

trodde faktiskt inte att man "lappade" bilar vi sjukhuset. Men när jag kom och skulle hitta mig en plats i försa "korridoren" så kom en vit bil och körde in strax före mig. Ut med en liten handdator och digitalkamera. När den for var jag tvungen att gå fram till bilarna och kolla. jajamensam - båda som stod utanför rutorna hade fått var sin gul remsa.

Min tur fortsätter - för om ni inte berättar det för någon kan jag tala om att där brukar jag stå om jag inte hittar någon annan plats. Och så var fallet igår - utringd av avdelning 46 så var det lite panik och då ställde jag mig där. Det skulle gå att rita dit minst två rutor till - så de så.  Och säkert hade jag ställt mig där idag också - så jag får tacka den stora silvergrå bilen och den lilla röda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback