Lugna puckar

Det är lugna puckar på mrgonen. Kom mig faktiskt upp halvfem - men Lilly var redan på gång till brevlådan. Så jag behövde inte sticka ut näsan ens i den 5-gradiga morgonluften. Men det förefaller kunna bli en vacker dag.

Det är ju bra om solen värmer - innan det fixat sig för barnfamiljen i Boden som är utan el. Och visst har han rätt
Överarkivarien (vad det nu är för något).

Och visst har han lite rätt GB i Sticket när han skriver att "Folkpartiets rätt ändå blir fel". Men det ska jag utveckla vidare senare idag när Sticker går att länka.

Men det är mycket som är fel också. Försäkringskassan klarar vare sig nya tandvårdsreformen eller vårdbidragen.

Och nu är jag fel ute - klockan är redan 7 och frukosten väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback