Micke forever!

Eller jag har redan ställt mig i kön. Tänk när han är färdig sjukgymnast - att bli knådad av HONOM! Och Honom ska uttalas som Rolle Stoltz gjorde - ni vet - med det utdragna O:et.

Skämt åsido -  han Mikael Renberg har varit på släktens "anslagstavla" i eftermiddag. Jens dunsade in hos sin morfar för ett snabbfika på eftermiddagen. Och kunde berätta att han minsann vunnit över Renberg i Lidingöloppet. Med cirkus 12 minuter. Jens blev en riktig femfemma - plats 5555 och min favorit Renberg på plats 6685.

Men vad Jens inte vet är att grabben rakt över på Arrendevägen - Nicklas Backfjärd kom på plats 2062. Det du Jens - och han har redan klarat klassikern med Vansbrosimmet inkluderat.

För övrigt är jag riktigt glad i kväll - har "upphandlat" snöröjning till föräldrarna. Och Lilly är hemma från sjukhuset. Ordningen är återställd - men jag hoppas hon inte hittar på att hämta tidningarna i morgon bitti.

Ha det gott allesamman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback