Min "favvo"

Har faktiskt inte riktigt orkat med de sista turerna i FRA-frågan. Men om min "favvo" - drömprinsessan Birgitta O - är nöjd är jag det också.

Hörde att Birger Schlaug hade sagt att mp och vänstern skulle vara mer än nöjda - så här bra förslag hade de aldrig fått ihop med sossarna.

Och Mona Sahlin tog avstånd från Bodströms jämförelser med Zimbawe och Nordkorea - eller vad det nu var han orerade om i går på middagsekot.

Middagsekot - vilket jag avlyssnade i hyrbil med Jens på väg från Svenska Mässan till flyget - blev bara SÅ drabbad av hemlängtan när jag såg alla dessa bilar - i alla olika filer.

Nyss hemkommen efter inhandling till föräldrarna och konvalecenten! Nu ska jag själv rehabilitera mig i fÅtöljen.


Här är hon för övrigt - min "drömprinsessa" - jag kan till och med förlåta henne att hon är emot kungahuset!



Tillsammans med Anders Öberg i SV:s monter på Bokmässan. Suddigheten beror inte på en lång natt med FRA utan på en urusel fotograf.



Här är dock profilen skarpare! Lyckades darra i takt med avtryckningen.


Kommentarer
Postat av: Lars-Erick

Är BO din favvò? Grattis!

Men du, hon är nog knappast nöjd. Möjligen inknuffad i ett hörn. FRA 2.0 visar sig ju vara detsamma som FRA 1.0, bara med lite mera fernissa och lull-lull, som ingen kan definiera.

Trist.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback