När fan blir gammal

När fan blir gammal blir gammal blir han religiös sägs det. Vad annat kan jag tänka på när Staffan Ek före detta kommunlarbetar pamp kan uttala ordet entreprenör och dessutom föreslår att kommunen överlåter till en sådan. Handlar om Lagunen - matstället på Sundsgården som stängde för ett par år sen. Sen delar jag uppfattningen - upphandla en restaurangrörelse där - en mycket bra mötesplats dit också jag understundom gick och åt.

Jag delar "yrseln" med sign. Lulebo i Kuriren idag. Till uppräkningen av rondeller han eller hon gör kan läggas en på Malmudden. Jag funderade faktiskt på samma sak i går. Det är många som frågar efter bättre vägar och bättre vägunderhåll - måste vi då lägga ned så mycket pengar i rondeller som inte riktigt känns efterfrågade?

Nu har min dator också drabbats av "yrsel" eller något annat tok. Hakar upp sig och sprutar ut bokstäver lite stötvis. Inte kul att skriva så jag återkommer från jobbet. Nu är det frukosttime.

Kommentarer
Postat av: Ann O Nym

Så bra att s och skaf i form av staffan ek ställer sig bakom kd:s krav.



2008-09-05 @ 09:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback