Odiciplinerat

Odiciplinerat nog har jag tillåtit mig att sova till kvart över fem - men skönt var det. Och tant Lilly hade förstås hunnit hämta tidningen. Undrar om det är något i det undermedvetna som gör att jag somnar om och slipper gå ut i den kalla och blöta morgonen.

Nu när det är frukostdags har faktiskt solen brutit igenom.

Kan bara hoppas att det också blir för ett genombrott för fjällräddningen och polisen som söker efter en 10-åring i Kvikkjokkfjällen.

Stort Grattis till min vän Gisela idag - det var länge sen vi sågs - måste kanske ta en lunch på sjukhuset någon dag.

Nog gjorde jag några randanmärkningar när jag läste tidningen idag. Så till exempel håller jag med Sticket idag också. Men det finns inte ute på nätet än.

Upprörd blir jag dock när jag ska kolla det -
flygtimmarna slut - helikoptern nere på backen istället för att spana efter 10-åringen. Detta kan bara inte vara sant - och är det sant så är det inget mindre än en katastrof. Kallt, regnigt och blött - till och med tror jag de pratade om snö! Och helikoptern står bara där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback