Omöjlig uppgift

En nästan omöjligt uppgift - att komma ihåg alla Anitor och Annettor som ska gratuleras idag. Nästan enklare att räkna upp dem som jag inte skulle vilja gratta - det finns någon av varje - men så gör man inte.

Så grattis till Anita Thuné, Anita Holm och Aníta Lovén. Och Anette Selberg!

Det här är allt jag hinner med innan frukost - men jag återkommer om någon timme. Ska nämligen vara ledig idag för utövande av politisk uppdrag - ersättare i polisstyrelsen som sammanträdet i Boden klockan 12.30 idag. Förmöte med alliansbröder och systrar klockan 11.

Ledig säger jag - fast jag har rätt till 4 dagar politiska uppdrag på betald arbetstid - men med 15 timmars arbetsvecka avstår jag den förmånen. Det blir som inget kvar för riktiga jobbet annars.

Men det innebär att jag håller mig här i Sunderbyn till det blir dags att styra kosan mot Boden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback