Stockholm nästa

Nu är det Stockholm nästa som gäller - webbutbildning. Tidningarna ska jag läsa på flyget så jag är fortfarande ganska lyckligt ovetande om vad som hänt.

Fast att två barn hittades promenerandes på östermalm i Luleå hann jag se. 5 och 7 år gamla vid halvelvatiden. Det kan ju vara en olyckshändelse men annars kan man ju förstå var grunden ligger i att det finns ett gäng 14-15 åringar som trakasserar en lärare i Råneå. Senaste tilltaget att skjuta sönder hallfönstret.

Tänk att vi har så pass många föräldralösa barn i kommunen.

Får tillönska er en riktigt härlig dag och så ska jag rapportera från Stockholm i kväll. Hoppas nu bara att Norrwegian inte hittat på någon ny inchecknings mojäng som "blockerar" mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

En hälsning från Stockholm. Kommer inte in där jag ska skriva inläggen så det får bli här på kommentarer.

//Ylva

2008-09-18 @ 13:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback