Till er alla....

från mig. Ni alla som skickat detta "kedjebrev"  till mig - har inte orkat leva upp till att skicka det tillbaka. Men jag kommer igen - och kommer faktiskt ihåg er alla. Katarina som skickade det senast ska jag kontakta riktigt snart. Ska bli spännande att se hur detta ser ut i publicerat skick. Här ser det riktigt underligt ut.

I kväll har faktiskt varit en riktig "väninnekväll" med telefonsamtal - både in och ut.. Men jag hinner inte så många på en kväll.

----------------

Jag känner en kvinna som är rolig och omtänksam, kärleksfull och givmild,

arg och galen, en söt tjej och en bra vän och hon läser detta mail precis nu!

Skicka det här till tjejer du aldrig kommer att glömma, inklusive mig. Om

du inte skickar det här till någon så betyder det att du har bråttom och

har glömt dina vänner

Sex and The City-tjejer glömmer inte det fina i vänskap, så varför ska vi

göra det! Om du får tillbaka 6 så är du riktigt omtyckt!

Kram kram 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback