Trygga Luleå

Skottlossning, knivskärning och våldtäkter - Trygga Luleå?

Men Luleå har i alla fall bland de lägsta Va-avgifterna i landet hörde jag på radion alldeles nyss.

Far och jag har besökt mor på sjukhuset. Hon är våldsamt trött och har tungt för att andas. Får syrgas hela tiden men trycket i bröstet har i alla fall upphört. Liksom smärtan vid axeln. Hon skulle förbereda sig på en lång vila för hon skulle utredas vidare.

Kan ju hoppas att läkarna också undrar varför detta inte upptäckts tidigare - då hon ju sökt för typiska hjärtinfarts symptom.

Nu ska jag åka till gammelstads möbler och köpa den där sitt- och förvaringsbänken som bara längtar att bli placerad innan för dörren hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback