URK igen

Varför jag somnade i fåtöljen ska jag förtälja er nu. Hade fått en katalog från Peter Hahn som tycker det är roligt att jag visat intresse för deras produkter. Det har jag nu inte gjort i någon aktiv handling vad jag vet - men det är väl FRA kan jag tro?

I alla fall såg jag framemot en trevlig stund läsandes denna katalog medan kroppen fick sitt. Men den åkte i golvet med en duns efter att jag uppmanades att nyttja min 100 kronors första gångs rabatt till en kavaj som kostade 2 149 kronor - fast egentligen 2 335 kronor eftersom jag absolut drar större storlek än 40.

Den som hittat mig som målgrupp måste definitivt ha hittat fel - en sån kavaj köper jag bara när det är halva rea priset - möjligen.

Och så är det smått URK att
Kuriren inte rättat sin felstavning än? Måtte väl bli löneavdrag?

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Har sett en både skrämmande dokumentär om självmordssajter på internet,

SVT24- Uppdrag granskning i kväll.



Mycket tankeväckande och ytterligare en väckarklocka men inte minst varningsklocka vad gäller internet.



http://svt.se/uppdraggranskning



2008-09-15 @ 23:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback