Utsikt från det "allra heligaste"

Jag har faktiskt åkt buss in idag - fastän att det uppstod goda skäl att ta bilen. Jackan på jobbet och mamma ville ha inhandlat havregryn. Men jag gjorde det i alla fall.

Smart miljöval idag - dock osmart att åka förbi Prästgatans hållplats - trodde att nästa bara skulle vara precis bakom bommarna och alltså något närmare. Men där bedrog jag mig - fick åka ända in på Backgatan - fast jag orkade till jobbet ändå.

Egentligen borde jag aldrig lämna BYN




- tänk att ha en sån här utsikt när man sitter på toan! Och ändå vill jag påstå att en bättre fotograf än jag skulle få utsikten än mer till sin fördel. Men jag kanske gör nya försök - det här behovet uppstod bara spontant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback