Fart och fläng

Fart och fläng har det varit hela dagen - men det här är ju inget Twitter så ni behöver ju inte få meningslösa korta rader om vad jag gjort och inte gjort. En dåres försvarstal när jag inte hunnit med bloggen.

En dag i föräldrarnas tecken - fast två gånger har jag blivit fastropad för att folk har velat ha min hjälp - de har nog inte förstått att jag abdikerat. Men kanalerna har jag ju - så jag kan leda dem rätt.

Vad som är rätt och fel i opinionen är svårt att sia om - det spretar ordentligt - men skulle nog tro att
Skop ligger närmare sanningen på många sätt.

I veckan har jag mist en vän - Gunnar Bäckström har avlidit - har haft svårt att ta det till mig. Går inte att formulera i egna ord  ännu - utan får säga som Gunnar Andrén skrev - "Hajen saknas". Även om har aldrig var "Hajen "för mig utan bara Gunnar. Möjligen "Bäckis".

Nu ska jag dra mig tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback