Satt den verkligen till höger?

Kan undra om blindtarmen verkligen satt till höger - även på denne vänsterman? Lars Ohly har tydligen blivit akutopererad för nämnda bihang. Skönt att allt gick vägen i alla fall - brustna sådan lär inte vara att leka med.

Själv har jag lekt ute på gården - solen kom ju och den måste jag bara vara ute i så här i dess första skira varma strålar. Dock har jag ju lite svårt att sitta sysslolös - men med stora gården här med massor av snö som smälter fanns det jobb. Dels har jag hackat och sökt efter en dagvattenbrunn - som dock inte dykt upp ännu. Och sen har jag hackat rännor och lett vattnet bort från huset. Riktigt roligt - och lika blöt som man brukade vara som barn.

Nu börjar dock allvaret - måste ta mig i kragen och skriva inlagorna till försäkrngsbolagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback