Sova och sola

Godmorgon - under påsken skulle sova och sola prioriteras. I den ordningen hade jag tänkt mig. Sovit har jag gjort - kanske det uppdämda sovbehovet är tillfyllest nu.

Men solen lyser med sin frånvaro - på alla väderkartor jag sett skulle det bli varmt och soligt någon gång efter fredag eftermiddag.

Sunderbyn k.lockan 0600 visade då upp allt annat än sol . riktigt sammets mul är det.

Nu ska jag ta en promenad till frukost och känna om iaf värmen kan vara på väg?

Det här blev ett riktigt "ärtsoppeinlägg" - i den här artikeln kan ni läsa om rikdagsmännens bloggandet - en moderat som slutade då inte hade annat att skriva om än att han ätit ärtsoppa i riksdagens restaurang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback