"Adrenalina Bitsk"

"Adrenalina Bitsk" - en insändarsignatur i dagens NSD - den skulle man kommit på själv. Fortfarande har jag inte kunnat komma på någon rimlig förklaring till varför NSD inte lägger ut sina insändare i nättidningen?

Ellen ska gratuleras på namnsdagen - Persson förstås - STORT GRATTIS. Grattis också till Lena - men "Lenor" känner jag SÅ många så det får bli ett kollektivt grattis.

Bocken som trädgårdsmästare kommer jag att tänka på - nu ska Luleå Expo som just kört Luleå Kalaset med
"kalasförlust" ta över ett annat förlustprojekt "Matteifestivalen". Nähä den nyheten gick inte att finna vare sig på nättidningen eller Google.

Och Kuriren har bytt bokstavskombinatkion - från AE till GB - på ledarsidan. Till ordinarie GB denna gång - få se om han blir utvikningspojk på lördag - eller om de kan ha hittat på något nytt stuk. Vi får hoppas han trimmat PC:n under semestern så vi får skarpa, lokala ledare i höst. Sen kan jag hoppas att man "trimmar" systemet som lägger ut material till nättidningen - inget från ledarsidan fanns på nätet 06.00.


Då blir jag less - ha en bra morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback