Släng sig i väggen, Sankte Per

Utringd klockan 1.44 har jag sett "knippan"! Allt i neonfärger - rosa, gula, och gröna "nyckelöverdrag"- i en jättestor metallring. Måhända har Sankte Per hängt med i utvecklingen - men i min världsbild har han mycket mindre knippa än vad Nattpatrullen har. Egentligen har "han" bara en enda nyckel i sin hand på de bilder som kommer på min "hårddisk" - det kan vara ett tecken på att hålla sig väl med Nattpatrullen så att det hittar min?

Men om det nu finns någon "gudelig" rättvisa som kommer Sankte Per så småningom att hitta mina föräldrars nyckel!

Om det finns förutsättningar att han ska hitta min tvivlar jag på? Livet har flimmrat förbi ikväll!

För övrigt har jag lite hårddragen när jag kallade GB för "megafon" i mitt tidigare inlägg. Ledaren var ju ändå ganska nyanserad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback