Tji fick du, Ann O Nym

Nu har jag gjort det - rensat rören. Det var skitenkelt - med betong på skit. Ingen hörapparat men diverse platskorkar, mellanrumsborstar. en mutter och diverse annat. Nu flyter på det hur bra som helst. "Kalla in Jens" kommetnerade Ann O Nym och jag utgår från att det var rörrensningen som åsyftades.

Jens är det synd om - han är ensamstående tvåbarnsfar med tandvärk. Har dragit en tand vars förloppp varit så märkvärdigt och sällsynt att bilderna skulle användas vid tandläkarutbildning. Var nog ingen tröst i går när hela huvudet och käken värkte. Lotta är i Danmark och jens och flickorna i Kalix på BD Open.

Sen har jag hunnit med vinbärsinplockning, potatisupptagning (till Gun) och kafferep. Nu ska jag dra till Clas Ohlson och se om jag kan hitta  en bra telefon till mor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback