Två i finalen!

Men det får jag ju inte missa - två svenskor i finalen på 50 m fjäril.

Riktigt rejält grodd potatis upptagen från matkällaren - inget kul jobb precis men nu är det gjort. Liksom sedvanlig vattning. Och inplockning av hallon - kanske 4 liter. Faktiskt ganska skön tillvaro en lugn lördagmorgon att pilla in lite hallon - dom drar bra trädgårdshallonen.

Lite annat smått och gott - lite grannsnack och så - blev det på förmiddagen. Far fick besök av Rolf vid 12 men då var den lilla "fågeln utflugen - hade gått iväg en extra vända runt näset utan att säga något.

Sen så åkte vi till sjukhuset - och nu har jag faktiskt fixat mig lite mat - färskpotatis och vitlökssill. Nu måste jag vila en timme - får bara hoppas att jag tar mig upp då och inte frestas att sova maraton igen.

Fö kanske lika bra jag var hemma igårvkäll - stökigt på stan - 36 ingripanden. Skulle kolla om ränarna var gripna - men det var de uppenbarligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback