Bland alla andra "tok"

Bland alla andra "tok" jagar jag fram i julhandeln. Smarta jag parkerade på trekanten för blomstercheck inköp plus systemet. Så praktiskt - bara det att systemet ju flyttat. Inte undra på att jag först kunde glädja mig åt att det knappt fanns en bil i närheten.

Sillsalladen har jag gett upp - köpt två burkar. Men måhända om orken finns så blir det egen - den blöta sörja som Rydbergs tillhandahåller är vida från den sillsallad - på mandelpotatis - som en ann är van vid.

Jobbade till halvett först förstås - men sen har jag jagat runt. Nu är det ett strandhugg för att skicka en födelsedagsgåva till en trevlig förtroendevald som fyller 70 i morgon. Ni får vänta på namnet till i morgon.

Nu tror jag det bär iväg mot Sunderbyn - och sen ett besök hos far. Sen står lite matlagning på programmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback